Sosyal Medya Gönderi Tasarımı - Tiktok Takipçi

9 Şubat 2022 Çarşamba

Sosyal Medya Gönderi Tasarımı

 

 

Markalaşmadaki tutarlılığa ek olarak, harika bir sosyal medya gönderi tasarımı da tutarlı renk şemaları ve logoların kullanımını içerir. Birçok kişi görme yoluyla öğrenir, bu nedenle görsel olarak çekici görüntüler ve logolar marka bilinirliği oluşturmak için önemlidir. İyi tasarlanmış bir küçük resim, gönderiyi paylaşmak için görüntüleyiciyi karıştırabilir. Çarpıcı bir sosyal medya yayını için bazı ipuçları: Tasarımın diğerlerinden öne çıkmasını sağlayın. Genel resimler ve yazı tipleri kullanmaktan kaçının.

İçerik yazarken F desenini kullanın. Bu örüntü, kitlenizi içerikte görsel olarak yönlendirir. Dahası, bu tasarım, insanların görselleri bir bütün olarak nasıl işlediğini açıklayan Gestalt ilkelerine dayanmaktadır. Ayrıca, ilgili görüntüleri, alıntıları ve referansları kullanın. Etkin bir blogunuz varsa, içeriğinizi işletmenizle en alakalı olduğunda sosyal medyada paylaşın. Ayrıca sosyal medya yayınlarınız için bir şablon seçmenize yardımcı olacaktır.

Sosyal medya yayınınızın renk paleti çok önemlidir. Araştırmalar, insanların metni bir F düzeninde okumayı tercih ettiğini göstermiştir. Renk düzeni, göndermek istediğiniz ileti için tamamlayıcı olmalıdır. Ayrıca, renkler genel marka kimliğinize uygun olmalıdır. Bu, sosyal medya yayın tasarımının önemli bir parçasıdır. Tercihlerinize göre bir şablon seçebilir ve gönderiniz için en iyi renk düzenini seçebilirsiniz. Gönderinizin ana mesajını vurgulayan bir resim bile ekleyebilirsiniz.

Paylaş